Conditii inchiriere autoturism.

Rezervarea autoturismului

Dupa ce face-ti o rezervare, prin intermediul formularului de comanda afisat pe site, veti primi un e-mail cu oferta de inchiriere a autoturismului selectat de dumneavoastra, ulterior veti fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru confirmarea disponibilitatii autoturismului.

Rezervarea este confirmata doar pentru o clasa de autoturism, nu va putem garanta tipul autoturismului, culoarea sau motorizerea. In cazul in care autoturismul din clasa solicitata de dumneavoastra nu este disponibil, Kamo Auto va va pune la dispozitie un alt autoturism dintr-o clasa superioara, la aseleasi costuri si conditii ca si cel negociat initial.

 

Conditii generale de închiriere

Soferul (soferii) trebuie sa aiba varsta minima obligatorie de 25 ani, pentru a putea inchiria unu autoturism, si trbuie sa detineti permis de conducere cu o vechime de minim 3 ani, atat soferul principal cat si soferii secundari, care vor conduce masina.

Nu acceptam permise de conducere expirate, dovezi de circulatie cat si copii dupa documente (fara a fi insotite de originale)!

Pentru conducatorii auto suplimentari ete necesar sa fie prezenti in momentul inchirierii masinii, iar cei care nu indeplinesc criteriile cerute de Kamo Auto Expert nu sunt acceptati.

In cazul in care consideram necesar putem solicita documente aditionale, cum ar fi: bilet de avion, card de credit, drept de ședere, factură utilități etc.

Kamo Auto Expert își rezervă dreptul de a refuza închirierea autoturismului persoanelor care au furnizat informații false sau persoanelor care nu doresc să accepte termenele și condițiile de închiriere auto.

Tarifele afișate pe  www.kamoauto.ro sunt valabile pentru închirierea unui autoturism fara limită de kilometri. In cazul ofertelor promotionale in extrasezon, este posibil sa se aplice o limita de kilometri de 100 km/zi. In cazul nerespectarii acestei limite de kilometri se va aplica o diferenta de cost intre tariful de inchiriere prevazut in promotie si tariful de lista (fara discount).

 

Documentele necesare:

La momentul inchirierii autoturismului va rugam sa aveti asupra dumneavoastra următoarele documente:

– Carte de identitate (C.I.) sau pașaport (in original)

– Permisul de conducere (in original)

– Un card de credit sau debit emis pe numele șoferului principal (pentru preautorizarea garantiei). In cazul cardului de debit, va rugam sa va asigurati ca aveti suma necesara preautorizarii garantiei

Tariful de închiriere include următoarele:

– TVA (VAT tax)

– Asigurare de răspundere civila (RCA)

– Rovigneta (taxa de drum)

– Asistența rutieră

Modalități de plată a serviciilor de închiriere:

Toate preturile, taxele si comisioanele sunt exprimate in moneda EURO si sunt calculate la cursul BNR din ziua efectuarii platii.

Sunt acceptate la plata urmatoarele tipuri de carduri: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. In cazul platilor prin transfer bancar (DOAR in cazul plăților în avans pe baza facturii proformă) daca nu s-a inregistrat plata facturii în contul societății Kamo Auto Expert, autoturismul rezervat nu poate fi ridicat de catre client, pană în momentul înregistrarii plății.

 

Politica de anulare a rezervarilor platite in avans:

Anularea unei rezervari platite in avans se poate face in urmatoarele conditii:

  1. Daca intervalul de timp dintre data si ora de ridicare a masinii si momentul anularii rezervarii este mai mare de 48 h, se ramburseaza intreaga suma platita in avans in contul clientului, mai putin 20 de €. Cei 20 de € reprezentand comisioane bancare, costurile logistice de inchiriere.
  2. Daca intervalul de timp dintre momentul ridicarii masinii si cel al anularii rezervarii este mai mic de 48 h, suma platita in avans NU se returneaza. Clientul poate primi un credit (voucher) pentru intreaga suma care il poate folosi la urmatoarea inchiriere.

 

Toate anularile rezervarilor platite in avans se vor anunta in scris la adresa de e-mail office@kamoauto.ro, nu se accepta anularea prin telefon sau orice alt mijloc de comunicare in afara de e-mail.

 

Modalități de plată a garanției:

  1. Suma de bani blocată (depusă) ca și Deposit (Garanție) reprezintă franșiza la asigurarea autoturismului. Această sumă reprezintă responsabilitatea clientului în cazul în care autoturismul suferă o daună pe perioada închirierii atat la exteriorul autoturismului cat si la interior.

 

  1. Depozitul (Garanția) va fi blocată (pre-autorizată) până în momentul returnării autoturismului pe cardul clientului. De mentionat este faptul ca aceasta suma de bani nu este retrasa din contul clientului, ea rămânând in continuare vizibilă in cont ca si suma blocată. Se emite un bon (chitantă) de către dispozitivul POS care atestă blocarea sumei pe card. Blocare (pre-autorizare) a sumei reprezentând garanția, nu implică nici un fel de cost suplimentar pentru client.

 

  1. La solicitarea clientului si cu acceptul Kamo Auto, Depozitul (Garantia) se poate depune și în numerar (cash).

 

Livrarea si returnarea autoturismului:

Livrarea, respectiv returnarea autoturismului se va face GRATUIT in timpul programului de lucru si pe raza Municipiului Bucuresti, sau aeroportul Otopeni. Program de lucru: Luni – Vineri între orele 09:00 AM – 17:30 PM.

Da ca livrarea, respectiv returnarea autoturismului va avea loc inafara orelor de program se va percepe o taxă de 10 € între orele 17:30 PM – 09:00 AM. Pentru perioada sarbatorilor legale, aceasta taxa va fi de 25 €, indiferent de ora la care are loc evenimentul .

Din pricina numeroaselor probleme intampinate cu clienti rau intentionati sau neglijenti, autoturismul va fi inchiriat cu o copie conforma cu originalul a certificatului de inmatriculare.

Societatea Kamo Auto Expert se angajeaza sa puna la dispozitia organelor competente ale statului, la cerere, certificatul de inmatriculare in original, in cel mult 48 ore.

 

Trecerea frontierei:

Parasirea teritoriului Romaniei cu un autoturism inchiriat este interzisa.

 

Prelungirea perioadei de închiriere:

Autoturismul de închiriat trebuie returnat la data si ora stabilita, precum si locația specificată în Contractul de Închiriere. Orice schimbare a datei, orei sau a locației de restituire trebuie sa o anunțati cu cel puțin 24 ore înainte de a expira Contractului de Închiriere. Schimbarea datei si orei, sau a locației de returnare se poate face doar cu acceptul  dat de Kamo Auto. În cazul prelungirii perioadei de închiriere, clientul are obligatia să plătească în avans valoarea închirierii și a serviciilor adiționale, care rezultă din prelungire.

 

Penalități și taxe:

Autoturismele se inchiriaza cu rezervorul plin sau cu o anumita cantitate de combustibil in rezervor. Indiferent de oricare dintre situatii, clientul are obligatia de a returna masina cu acceasi cantitate de combustibil in rezervor. In cazul in care masina a fost inchiriata cu rezervorul plin, clientul fie poate plati o taxa de 70 euro, (care reprezinta echivalentul unui plin de combustibil, iar in aceasta situatie poate returna masina cu orice cantitate de combustibil in rezervor dorese, cu mentiunea ca pentru combustibilul ramas in rezervor nu se va returna contravaloarea acestuia), sau are obligatia de a o returna cu plinul facut.

In situatia in care masina nu a fost livrata cu rezervorul plin, clientul are obligaria sa aduca masina cu aceeasi cantitate de combustibil cu care a primit-o spre inchiriere.

 

In situatia in care sunt pierdute sau distruse cheile ori documentele masinii se va aplica o penalizare de 200 Euro.

În situatia in care sunt pierdute ori distruse accesoriile masini se va aplica o penalizare de 70 Euro / accesoriu

Clientul are obligatia de a plati in totalitate taxele de pod sau de autostrada, cat si amenzile de circulatie sau de parcare ilegala.

 

Returnarea autoturismului înainte de termen:

În situatia în care returnati autoturismul înainte de terminarea Contractului de Închiriere, suma plătita în avans nu se returnează.

 

Returnarea autoturismului cu întârziere:

Autoturismul închiriat trebuie returnat cel târziu la data și ora specificată în Contract. În cazul în care clientul întârzie returnarea autoturismului, din orice motiv, acest lucru trebuie anuntat imediat la numerele de telefon puse la dispoziție sau prin e-mail. Prima oră de întârziere este GRATUITĂ. În cazul depășirilor (întârzierilor) mai mari de 1 oră se aplică tariful pentru o zi întreagă de închiriere.

 

Returnarea Autoturismului în stare excesiv de murdară

Avem rugămintea de a păstra curățenia autoturismelor închiriate pentru a putea menține starea autoturismelor la un nivel optim de calitate.

Returnarea autoturismului excesiv de murdar se taxează cu 50€. Excesiv de murdar reprezintă situația în care autoturismul necesită curătirea în detaliu a interiorului acestuia, adică mai mult decât procedura obisnuită de spălare. Exemple: tapițerie pătată, urme de noroi pe bord, scaune sau banchetă, resturi perisabile lăsate prin Autoturism, altundeva decât într-o pungă menajeră etc.

 

Fumatul strict INTERZIS

Fumatul in interiorul autoturismului inchiriat este STRICT INTERZIS. In cazul in care la returnarea autoturismului se constata urme de fumat, clientul va plăți o taxa de penalizare de 124 €.

Modalitati prin care constatam dacă s-a fumat în autoturism pot fi urmatoarele.

Cineva din personalul nostru trebuie să fi:

– Vazut atunci când clientul a fumat în interiorul autoturismului (poze ori filmare video)

– Gasind scrum de tigare, ramasite de tigari sau arsuri de tigara la interiorul masinii (altele decat cele existente la momentul inchirierii).

– Mirosul de fum de tigara la ineriorul autoturismului.

 

În cazul în care survine incendierea autoturismul închiriat sau prezintă arsuri în interior (chiar și parțiale) din pricina fumatului, clientul este RESPONSABIL în totalitate pentru pagubele produse. Politele de asigurare, NU ACOPERĂ daunele provocate din pricina fumatului ! Clientul are obligatia platii tuturor pagubelor produse, evidențiate în devizul de reparație eliberat de un service autorizat.

 

 

Cind preluati autoturismul spre inchiriere, vă recomandăm să verificati cu atentie autoturismul și sa va asigarati că nu există urme/dovezi de fumat în interiorul mașinii de la inchirierile precedente. Daca observati urme de fumat la interiorul masinii sau arsuri de tigare, va rugam sa puneti in vedere agentul nostru pentru pentru a fi notate in procesul verbal de predare/primire.

Asigurarile masinii:

Polita de asigurare RCA a masinii acopera respunderea civila a Clientului sau șoferul autorizat prin Contractul de Închiriere . Clientul sau șoferul autorizat prin Contractul de Închiriere este răspunzător în fața legii pentru daunele produse care nu sunt acoperite de polita RCA.

 

Responsabilitatea clientului în caz de accident sau furt:

Clientul este responsabil pentru remedierea integrala a daunelor pe cheltuiala sa in caz de avarie survenita in iurma unui accident sau orice alta dauna inclusiv furtul in urmatoarele situatii:

  • conducerea sub influenta alcoolului, drogurilor sau a altor substante interzise de lege;
  • abandonarea autoturismului fara a lua masuri de asigurare a acestuia urmare fiind furtul acestuia sau a subansamblelor acestuia.
  • dacă nu a oprit autoturismul după producerea unui accident/incident şi nu a luat toate măsurile necesare în vederea limitării pagubelor;
  • a condus autoturismul in contradictie cu legislatia rutiera in vigoare;
  • daca nu obtine toate documentele necedare repararii autoturismului „Constat Amiabil, asigurarea celui vinovat, si celelalte documente cerute de asigurator”  (in cazul in care accidentul nu este din vina soferului/ cilentului care a inchiriat masina). Fără prezentarea documentelor de mai sus, sau în cazul în care clientul / şoferul a încălcat legile româneşti sau codul rutier român sau vreunul dintre punctele acordului de închiriere, clientul rămâne responsabil pentru toate pagubele, costurile şi / sau pierderile cauzate proprietarului.
  • anunţarea  în maxim 2 ore, prin telefon a firmei de inchirieri, de la producerea oricărui eveniment.
  • a utilizat in conditii neadecvate sau distructiv autoturismul, fapt fapt in urma caruia a survenit o daună a motorului, cutiei de viteze, roţilor, cauciucurilor sau a habitaclului autoturismului;
  • daca paguba produsă survine in urmare a neglijenţei grave a Clientului;
  • a utilizat autoturismul în concursuri, curse sau teste auto;
  • a condus autoturismul pe drumuri forestiere nemarcate pe harta României, neasfaltate sau accidentate , în zone inundate sau la traversarea unor cursuri de apă;
  • a folosit autoturismul pentru remorcarea altor vehicule, remorci sau a altor obiecte sau impingerea acestora;
  • dacă sesizează o anomalie, defecţiune, avarie sau alte asemenea, cu privire la modul de funcţionare al autovehiculului şi nu înştiinţează de îndată firma de inchirieri despre acestea şi nu ia toate măsurile necesare în vederea limitării prejudiciului intervenit;
  • a condus autoturismul cu sarcina depăşită, contrară certificatului de înmatriculare;
  • a abandonat autovehiculul închiriat sau l-a lăsat neasigurat sau descuiat, neglijențe în urma cărora s-au produs prejudicii;

 

 

Documentele ce trebuie obţinute în caz de accident, pagube sau furt:

  • Raportul Poliţiei cu semnătura ofiţerului ce a redactat raportul şi ştampila secţiei de poliţie in situatia in care au fost mai mult de doua autoturisme implicate in incidentul rutier sau au fost victime (obligatoriu, specificarea conducerii sau nu sub influenţa alcoolului, în caz de accident) sau cea de-a doua anexă pentru compania de asigurări cu semnătura ofiţerului ce a redactat documentul şi ştampila secţiei de poliţie
  • Autorizaţia de Reparaţie cu semnătura ofiţerului ce a redactat documentul şi ştampila secţiei de poliţie